İlk izlediğinizde ben ne izledim yahu! deyişleri oluşuyor; fakat birkaç kez daha reklamlarını izlediğinizde hımm güzel olmuş diyorsunuz.
Bildiğiniz gibi Dardanel Ton reklamları geçtiğimiz yıllarda olumsuz eleştirilere maruz kalsa da, bu reklam filmi serisinde özellikle sevgili temalı reklamında genç nesli yakalıyor. Bunu youtube izlenme oranlarından ve yorumlarında da fark edebiliyoruz.
Zam isteme temalı reklamda oldukça başarılı. Bu reklam serisinin devam etmesi gerekiyor, ne olabilir peki önerilerimiz? Denizde açılmak, borçların birikmesi ve aile ekonomisinde açılmak. Bu örnekler rahatlıkla türevlendirilebilir.
Biraz reklamın dışına da çıkarsak, ne idi o be kardeşim! Yağı akmasın, ziyan olmasın, elimiz batmasın diye zor açılan kapak. Reklam ve teşhis güzel olmuş. Başarılı bir reklam serisi izliyoruz, devamını bekliyorum.
Künye'yi incelediğimde de Havas İstanbul'u görüyorum. Hiçbir başarı tesadüf değildir :)
Sevgiler..
Künye:
Pazarlama Yöneticisi Melis Dalgıç
Reklam Ajansı Havas İstanbul
Ajans Başkanı Cüneyt Devrim
Creative Direktör Ergin Binyıldız
0 Yorumlar